en helt ny månad, min månad

 

Min första helt lediga dag och oj vad mycket vi hunnit med.
Vi har (läs nettan har) fixat Charlies cykelstol på hennes cykel. Vi har promenerat med hundarna uppe i Bondebacka för att leta efter Discgolf banan, cyklat -såklart en sväng med Charlie som tyckte om det jätte mycket. Ätit mat och glass, och sedan hunnit med att spela en runda discgolf tillsammans med "nästan" hela gänget Grönfoss plus respektive. Kul men ganska mycket knott/mygg nu på kvällskvisten.
 
Men sammanfattar trots allt min första semesterdag som bra!
Imorgon fyller jag år och får äntligen öppna mammas paket som legat här på köksbordet i flera veckor nu. Haha!
Men även alla andras paket som jag får öppna imorgon är jag nyfiken på att få se. Nu mitt i sena natten så färgar jag och Nettan håret, det ska väl ske någon gång också. Så varför inte nu när vi egentligen borde sova?
 
Alldeles strax så kan man väl säga att jag går från att vara 23 år gammal till att bli 24, hjälp!
Känner mig inte så gammal som siffran visar och tur är väl det 💕
 
Imorgonbitti ska vi väl fixa lite smått inför fikat vi hade tänkt att ha, plus göra vit och vanlig kladdkaka.
Annars får vi som sagt se vad dagen har att erbjuda, jag hoppas på att den blir helt magiskt perfekt.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback