finns så mycket att titta på


      
 
Haft en toppen bra födelsedag!
Fick en ny cykel ♡ lite pengar, parfym, fisheye-objektiv till mobilen plus lite annat smått och gott.
Lyckan är total eftersom jag verkligen är behov av en bättre cykel med växlar, så nu kan jag lätt cykla till jobbet varje dag istället för att ta bilen. Det är ju lite lättare när man har lite växlar på cykeln i uppförsbackar m.m.
 
Igår åkte vi till Söderköping tillsammans med Jerry och Andreas och stod i världens längsta kö för att få köpa en svindyr AS stor glass, haha men det var det väl värt ;) Charlies pannkakor och glass var dock bra mycket godare än min glass. Men nu har vi även testat på det smultronstället. Och det var mysigt på sitt egna lilla vis!
Men brottom får man nog inte ha, för kö får man nog förvänta sig.
 
Idag börjar min semester vecka på riktigt kan man väl säga. Och det ska vi fira in med plankstek och bio tillsammans med Jerry och Andreas, vi ska kolla på Guardians of the galaxy. Charlie ska spendera lite tid tillsammans med Nettans mamma och pappa det är guld värt!
 
Ja annars får vi se vad som händer och sker i veckan, på onsdag och torsdag är det ju Skänninge marknad i alla fall! Ha en bra måndag alla där ute.

 
 

 
 
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback