julfin dagen till ära

 
 
 
 
 
Idag ska vi iväg till Nettans syster Jenny för att fira lite minijul för barnen. Vi ska ha julklappsbyte med Jimmy och Jenny eftersom dom ska ner till Vena på själva julafton. Så idag blir det mest barnens lilla julafton, då det är dom som får presenter ♡ Sen ska vi även äta lite julmat såklart bara för att. Jag ska ta med mig min nya fina älskling också och fotografera ALLT, haha nej då men mycket.
 
Ikväll ska vi vuxna istället byta julklappar hemma hos oss. Vi ska byta med Jimmy och Jenny, så det ska bli trevligt.Blir väl ävenl att vi spelar lite spel och snackar skit i vanlig ordning. Haha!
 
Imorgon är det någon helt annan dag, nämligen älsklingens födelsedag. Vilket jag också ser fram emot ♡
Grattis i förskott älskade du.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback