ny kamera = roligare att blogga?!

 
 
 
Yes nu äntligen kanske jag kommer igång med min kära lilla blogg igen. Efter en stunds bloggtorka.
Då jag fått/köpt mig en ny systemkamera med blixt och hela köret, så nu jävlar är det lite mer proffs än innan. Det känns i alla fall så och bilderna blir helt suveräna och jag kan knappt alla inställningar ännu, gissa då hur bra det blir sen när jag fått in snitsen.
 
Ja men som sagt, förhoppningsvis gör detta att jag bloggar lite mer, sen får vi ju se om det verkligen blir så också. Men det hoppas vi väl. Idag har vi haft första minijulen för i år, imorgon kör vi på nummer 2.
 
Så idag myste och skrattade vi i massor - jag, Nettan, Charlie, Jerry och Andreas.
Vi bytte julklappar och vi körde julklappsspelet samt ett godisspel med goda vs äckliga smaker.
Så som ruttet ägg, spya, hundmat, stinkande sockor m.m. Haha det gav oss verkligen ett gott skratt att se varandra hulka och ha sig!
 
Nej nu ska vi sova.
Godnatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback