alla ♥ dag idag

  
 
Idag är det inte vilken dag som helst, utan en såndär dag som man kanske ska vara lite extra snäll mot dom man tycker om Så jag har passat på att köpt både lite små grejer till älsk men även till lilla Charlie. För det är ni värda. 
 
Ja senare idag blir det att jobba ett par timmar och ikväll blir det nog att äta lite gott och bara ta det lungt och kolla på film tillsammans med älsk, Jerry och Andreas. Veckan har gått väldigt fort vill jag påstå, har hunnit med lite ledighet, jobbat, skrivit på nytt avtal och massa massa mer. En bra vecka helt enkelt.
 
Snart är det helg och då är jag ju som tidigare nämts ledig hela helgen. Vilken lyx!
Ska njuta av varje sekunds ledighet det är en sak som är säker.
Ha en jätte fin alla dag nu alla där ute, och framför allt min familj.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback