en sån där vanlig tisdag

  
Idag är det tisdag och jag försov mig nästan till jobbet (kan bero på att vi va uppe jävligt sent igår.)
Vaknade kl:06.12 och ska vara på jobbet kl:06.30. Så det var bara att slänga på sig kläder, sätta upp håret och springa ut till bilen och köra iväg. Fort som tusan gjorde jag allt och kom in precis 06.30 innanför dörren. Sen jobbade jag en stund och sedan nu när jag kom hem har jag städat lägenheten, ätit frukost och färgat håret. 
 
Igår städade vi även bilen och fixade in alla grejer som varit i gamla bilen in i den nya. Det tog sig sin lilla tid, där i mellan jobbade jag också. Sen på eftermiddagen drog vi iväg till Mantorp och gick på Dollarstore och Citygross. 
 
Imorgon har jag ett långt jobbpass från kl: 9-19.30, sen jobbar jag 3 timmar på fredag. Sen har jag "helg" resterande tid utav den här veckan. Känns himla skönt!
Kanske ett ganska osammanhängande inlägg men en liten uppdate om våran vardag blev det i alla fall.
Snön håller på att smälta även här i Motala faktiskt, dock är det fortfarande minusgrader till och från. Hoppas våren snart är påväg.
  
Ha en bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback