för du kommer aldrig se hur du ser ut från där jag står

 
 
 
Såhär har vi det i lägenheten nu efter storstädningen (igår) och efter att allt julpynt försvann. Eftersom det inte är någon snö och knappt varit nu under julen så tyckte vi att julpyntet lika gärna kunde försvinna det också. Plus att jag inte är ledig någon mer helg i januari som vi kan avpynta lägenheten på. Så passade vi på nu under min långledighet (hela helgen.) Vi har under veckan som gått köpt en ny micro och en handdammsugare. Riktigt bra köp vill jag påstå!
 
Nu kommer divan Charlies rum. Oj va mycket grejer hon har den där lilla bortskämdingen. ;)
 
  
 
 
  
  
 
 
Yes det var väl allt för den här gången. Veckan har bestått utav massa jobb och storhandling. Idag blir det spelhäng med familjen grönfoss och ikväll ska vi umgås lite med Jonna. Det var sjukt länge sedan. Imorgon drar vi iväg till Mantorp och kikar lite på Citygross och Dollarstore. Jahaopp så kommer min helg se ut. På måndag är det jobb igen. 
 
Puss hej. Ha en kanon bra dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback