längtan till fredag kväll - ledighet hela långa helgen ♥

  
  
 
 
Kommit hem från Stockholms resan nu och ska närsom iväg för att jobba återigen för den här dagen. 
Bara 3 jobbdar kvar tills min lediga helg. Längtan dit är näst intill olidlig, men ska försöka ta vara mer på ALLA dagar. Och försöka få ut det mesta av tiden. För just nu känner jag verkligen att tiden och livet går för snabbt. Jag hinner inte riktigt med allt jag skulle vilja göra. 
 
Ikväll ska vi käka tacos Ska bli riktigt gott och efterlängtat, vi ska också kika på filmen "Frost" som alla verkar tycka är så himla bra. Yes det var i stort sätt allt jag hade att skriva om just nu. 
 
Känner mig lite splittrad inombords med jobbfrågor som rör runt i huvudet på mig, men allt sånt löser sig förhoppningsvis tids nog. I helgen ska vi försöka hinna med att storhandla och åka till Norrköping och handla lite smått och gott.  
 
att göra/ tänka på:
Ta vara mer på varje dag, varje stund som livet erbjuder. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback