man behöver en dålig dag ibland för att uppskatta dom bra ♥

  
Hej hopp, bloggen står lite still för tillfället. Då jag knappt hinner med att andas vissa dagar. Eller jo det gör jag väl. Men jag tror ni fattar vad jag menar. Ibland är det helt enkelt svårt att hinna med allt som man vill hinna med innan det är dags att krypa ner i sängen för att sova. 
 
Men hur som har det hunnits med en hel del jobb. Sen va också pappa, Lotta och Otto på besök här i Lördags, riktigt kul att träffa er allihop. Charlie fick som vanligt massvis utav fina kläder och saker. Tusen tack för allt 
Får försöka åka ner till Hultsfred så småningom. När det finns tid till det. Älskar min familj, allihopa!
 
Nu ska jag försöka hinna packa det sista inför stockholmsresan (som jag åker på i eftermiddag och kommer hem imorgon kväll igen) och betala räkningar. Ska även försöka hinna med att spela en omgång blokus som älsk va gullig och köpte ♥ 
 
 
 
 
 
ska försöka att bli lite bättre så småningom att ta fler bilder och skriva lite mer. 
Ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback