motala - svängsta - karlshamn - mörrum - växjö - eksjö - motala

  
 
 
 
 
 
  
 
BÄSTA BÄSTA HELGEN PÅ LÄNGE!!
Vi kom fram strax innan tio på lördagsmorgonen (tog längre tid än beräknat) Sen drog vi upp till sis en stund och där efter drog vi till stan. Kikade lite i affärerna och sedan tog vi en fika på stan och träffade även Oscar, hur snäll o trevlig som helst ju! Bra där Ämli, behåll honom ♥ Sen köpte vi tonvis med godis och därefter åkte vi hem till lägenheten i Svängsta. Åt sjukt god smörgåstårta och därefter cheesecake och cupcake. Vi sjöng singstar för glatta livet, spelade cluedo och buzz. Snackade massa strunt och allvar och bara hade det kul helt enkelt. Bilderna talar nog ganska mycket också, ja just det vi träffade även på Bamse i ett köpcentrum. Hur som helst, bästa och oförglömlig helg med finaste sällskapet. 
 
 
Charlie har den finaste och snällaste moster man kan önska sig 
Charlie fick otroligt fina kläder  och världens största nallebjörn jag sett !
Tusen tack för allt och för hela helgen, fick super bäst sällskap, godaste maten och fikat man kunde tänka sig och skratt blandat med tårar. Helt klart en helg jag sent kommer att glömma, jag älskar dig lillasyster 
 
 
Nu blir det pizza och spel tillsammans med Jerry och Andreas!
Tjohey imorgon börjar jag halv 7 på jobbet igen. (obs! börjar nog bli riktigt sjuk också :()
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback