tänk om man bara kunde blinka med ögonen och alla drömmar slog in

 
 
 
 
Kalasfirande igår för Jonna som fyllde år, Grattis igen i efterskott 
Hoppas du hade en underbar dag.

Idag har det hunnits med en massa saker, handlat, dammsugat lägenheten och duschat. Vi va också förbi Jysk för att hämta  hem våran byrå men den var tydligen försvunnen så nu ska dom beställa hem en ny återigen innan vi får den. Så vi får snällt vänta tills nästa vecka istället. Nu i kväll blir det att äta tacos och titta på alla serier vi har. Mina två allra bästaste serier har börjat nu The fosters och Being human. Det är ren lycka. Får i alla fall se en utav dom ikväll eftersom den andra ses med Jonna. Så den tittar vi nog på imorgon om vi har tur!?
 
Idag har John-john för första gången i sitt liv haft på sig ett par skor utomhus, då han så lätt fryser om sina små tassar. Han gick som en liten utomjordning, eller som att han gick på månen. Men han lär vänja sig tillslut skulle jag tro. Nu när det faktiskt är så himla kallt här i Motala och så mycket snö (det fortsätter samtidigt att snöa) Så lär han behöva skorna. 
 
Charlie har även idag varit en liten tuffing i sin body hon fått utav moster Ämli, en riktigt liten gullunge är hon. Nu är det bara 4 dagar kvar tills vi åker till Ämli,  vi längtar massor..
Men innan dess är det massa jobb som står på schemat. 
 
Införskaffade mig precis 3 små uggle-lyktor jag önskat mig sen jag köpte dom till Lotta i julklapp. Dom är så himla fina att jag själv också ville ha dom. Så nu tänkte jag att jag kunde få unna mig dom faktiskt. Efter allt hårt slit. 
 
Yes det var allt för mig idag, lite klottrigt och plottrigt inlägg men jag hoppas ni är glada en då för lite update. 
Ha en bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback