21 dagar kvar till något värdefullt, tid

  
 
hej och hå! 
Idag är det redan torsdag och bara  2 dagar kvar att jobba, idag och imorgon sen är det helg och ledighet. Så skönt. Dock är det ett 8-22 pass idag, vilket resulterar i en heldag på jobbet. Inte fullt så lockande när det är solsken ute.
 
Nåja jag får väl njuta av sol och värmen en annan dag. kanske om sisådär 21 dagar? För då tar jag en veckas semester (blir 10 dagars ledighet totalt) känner att jag behöver det! Eller rättare sagt vi behöver det så vi får lite tid tillsammans jag, älsk, Charlie och vovvarna! Så vi kan hitta på något eller bara ta det lugnt med för den delen. 
 
Imorgon kommer mamma och Max hit och hälsar på, så jag hoppas vi får relativt fint väder så vi kan passa på att vara lite ute. Annars får vi se vad som händer och sker i helgen. Vi har inget direkt planerat, vad jag vet om.. 
 
Förresten är jag sugen på en tripp till Ullared snart, någon som är på? 
Hoppas alla har en toppen fin sommar!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback