En fin helg

  
  
 
 
En bilbomb på Charlie skruttan, i sitt nya rum. 
I helgen som varit har ju min mamma varit här, hon stannade fredag-söndag vilket var jätte mysigt. 
Vi åt massa gott, gick lite på stan, promenerade med hundarna och bara hade det allmänt trevligt. Tack så jätte mycket för helgen och tack för både mitt och Charlies presenter 
 
Hände ju även en lite mindre rolig incident i fredags, jag upptäckte nämligen då att jag tappat bort min plånbok med både körkort och lite andra kort i. Så idag när jag skulle till jobbet fick älsk köra mig hit, tusen tack för det! Eftersom jag inte har något enskilt leg. Men blir väl till att skaffa pass till både mig och älsk så fort vi har tid. Så vi kan boka in någon resà framöver också. 
Men till min förtjusning så letade jag lite här på jobbet nu när jag kom hit och jag hittade faktiskt min älskade lilla plånbok ♡ Så nu har jag ringt både polisen och transportstyrelsen igen. Så snart kan jag äntligen köra bilen själv med mitt gamla körkort. Istället för att beställa ett nytt, så skönt!
 
Ja det var bara det jag ville skriva lite kort. Hoppas alla får en toppen bra vecka! 
Och att den går fort så att det sen kan bli helg, eftersom lillasyster kommer hit då. 
Jäklar vad vi längtar!!! Sen drar vi till Kolmården och tittar på alla djuren också. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback