Glad midsommar och allt där i kring.

Tiden springer på som vanligt och i fredags firade vi midsommar! (som troligtvis dom flesta gjorde.)
Först jobbade jag till klockan fyra, men därefter gick vi ut till parken och grillade och åt lite midsommar-mat. Sen tog vi och dansade kring en mini mini stång, mest för barnens skull. Haha!
Vi kunde dock inte så många låtar så det blev små grodorna och bara några få till. Därefter drog vi igång lite tävlingar, soppsäckslöpning, ägg på sked, kasta stövel, linda in en person snabbast till mumie med toapapper och lite annat smått och gott. Vilket var riktigt kul, och uppskattat av dom allra flesta faktiskt.
 
Yes sen sent in på småtimmarna gick några hem till oss och spelade spel. Därefter blev det sovtime.
Igår gick vi en promenad i cirkus 2-3 timmar. Vilket kändes i fötterna sen kan jag lova. Men det var skönt och vi hade vädret på våran sida. Så det var bara trevligt! På kvällen umgicks vi lite med Jerry och Andreas samt planerade lite inför våran Lisebergstripp. Som vi ska till nu nästa söndag.
 
Annars har vi väl inte gjort så jätte mycket, mer än det gamla vanliga. Laga mat, ätit, lekt med Charlie, promenerat med hundarna, städa osv.
 
Ikväll ska vi nog mest ta det lungt och äta lite tacos. Imorgon har jag ett monsterpass på jobbet 8-22.
Så jag ska gå och sova tidigt.
 
Ha en bra söndag allesammans!
 
 
 

 
 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback