Höghöjdsbanan i Varamon

  
  
 
Oj vilket äventyr kan jag lugnt meddela. Haha trodde aldrig att jag skulle bli så sjukt nervös som jag faktiskt blev. Första banan var helt enkelt skit läskig, men väl upp i bana nummer 2 så släppte allt. Då körde jag bara på! Jag, Nettan, Jerry, Andreas och Anders testade på detta. Första banan var väl ungefär 4-5 m upp i luften. Och bana nummer 2 var 8-9m upp i luften.
 
Jag är inte direkt höjdrädd (som jag vet om) men det var verkligen sjukt vad nojjig jag var till en början med. Ville knappt köra bana två men testade och sen flöt det som sagt bara på, första banan var till och med snäppet svårare än bana nummer 2, enligt mig.
Men riktigt skoj och äventyrligt! Idag har jag träningsvärk i princip varenda muskel i kroppen. Haha och en skadad tumme. Men hey! Jag lever.
 
Idag jobbar jag till kl: 19 och därefter får vi se vad som hinns med. Blir nog mest att ta det lugnt och sen förbereda sig inför nästa jobbdag.
 
Ha det kalasbra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback