jag skulle behöva ha fler timmar på dygnet

  
  
Helgen sprang iväg fort som vanligt. Men vi hann med att fixa lite nytt till bilen bland annat, käka Max, testa skor till Charlie och bara mysa + en hel del jobb (i vanlig ordning.)
 
Nu är det redan måndag igen och vi har hunnit att promenera med hundarna i blåsovädret, slängt massa skräp, organiserat i Charlies garderob och tagit bort för små kläder, hon växer som ogräs.  
Nu ska vi närsom laga mat och därefter får vi se vad som händer och sker. Ikväll 22-16 jobbar jag igen. Så det blog nog också att försöka vila upp lite för att klara av natten. 
 
Har väl egentligen inte så mycket att skriva just nu. Som sagt jag försöker hinna med den här bloggen och lägga upp bilder och text. Men vet inte riktigt vad jag ska skriva alla gånger. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback