våren börjar närma sig

 
 
Hej hopp, tiden som jag alltid nämner går i en rasande fart (fortfarande). Börjar undra lite när det faktiskt ska börja sakta ner och jag ska hinna ta vara på tiden? Timmarna bara flyger förbi och jag hinner inte alls med allt jag skulle vilja. 
 
Idag är en annorlunda fredag, nämligen min sista arbetsdag på ena jobbet. Känns väldigt ledsamt och tråkigt när jag trivs så himla bra där. Men jag får blicka framåt och jag vet ju att jag även kommer trivas kalas bra på mitt andra "nya" jobb. Som börjar på söndag natt.
 
Ikväll hade jag sett fram emot en lung och skön kväll, men vet dock inte om vi kommer att få stressa lite endå. Med att packa inför morgondagen osv.  Vi får se hur allt blir. Jag håller tummarna för att vi hinner fixa och mixtra med allt nu innan jag börjar jobba kl:13.00. 
Imorgon åker vi ju som sagt ner till Hultsfred, ska bli riktigt roligt att få träffa allihop igen ♡ Längtar massor. Synd att inte lillasyster också kommer ner. Det hade varit ännu lite bättre/roligare. 
Men vi ses ju faktiskt ganska snart i alla fall, i april åker vi ju nämligen till henne för att kalasa lite 
 
 
Yesbox, under den här tiden jag inte suttit här vid datorn har jag jobbat, städat, försöka hinna med att leva osv osv. Det vanliga helt enkelt. Har även fått en ny liten kompis till Apple-familjen nämligen Ipad Air  ♡ Välkommen hem hit!
 
Ha det BÄST!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback