We keep on running into the darkness

 
 
Blev inte så mycket bilder nere i Hulsfred tyvärr (har blivit ganska dålig på att ta foton).
Men ska försöka ändra lite på den saken. Just nu har vi nyligen kommit hem från Nettans familj där vi åt mat. Innan dess jobbade jag och nu är jag ledig till klockan 16 imorgon. Känns skönt att få sova hemma i natt.
 
Hur som helst var det riktigt trevligt i kära lilla Hultsfred, Charlie fick som alltid fina presenter. Tusen tack 
Vi umgicks med mamma, bror, emma och Jonas under lördagen och snackade, promenerade med hundarna, åt gott och spelade spel. Riktigt roligt! 
 
På söndagen gick vi hem till Pappa, Lotta och Otto för att spendera hela söndagen där, vilket såklart också var mycket trevligt. Även denna dag kom bror och Emma också. Vi åt massa god mat, snackade och hade det allmänt bra bara! Så tusen tack för den här korta men intensivt roliga helgen 
Som vanligt åkte jag hem till jobb en massa jobb. Men hör och häpna både på torsdag OCH fredag är jag ledig. 
 
Nu blir det lite seriemys här hemma i soffan!
det får avsluta den här dagen. (charlie ligger redan och sover.)
Imorgon ska vi försöka ta vara lite på det fina vårvädret om det är fint vill säga. Idag har det ju hunnit vara både soligt, molningt, regnigt och kallt ute. Vi hoppas på enbart en massa sol och värme imorgon. Tack!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback