solig dag

 
 
 
Tiden rinner iväg så himla fort.
 
Kryssningen va jätte rolig, samtidigt som jag allra helst bara hade viljat åka på kryssning tillsammans med Nettan och Charlie såklart. Men det var en riktig upplevelse. Bara själva resan var ju en hel karusell. 

Haha vi visste nog tillslut inte om vi skulle skratta eller gråta. Först höll vi nästan på att missa båten och på hemresan fick brandkåren komma och rycka in för att hjälpa oss. Men mer detaljer skriver jag inte här på bloggen men det var 2 utmanande dagar helt klart!
 
När vi kom på båten i fredags åt vi 3 rätters middag och drack fina välkomstdrinkar, sen var det party party hela långa natten. På lördagen fick vi buffé frukost och lunch, därefter packade vi ihop våra saker och sedan var det utbildning resten av resan. En bra men kort intensiv helg blev det.
 
Idag är jag ledig hela långa dagen - känns underbart. Dock har redan mer än halva dagen gått, tyvärr. Men vi har redan hunnit med en del ändå. Vi har varit och handlat lite, pratat med lillasyster i telefonen, fixat två sparkonton ett till oss och ett till Charlie♥ hämtat ut ett stort paket (som tyvärr var lite utav en besvikelse. Men hoppas att resterande delar snart kommer till oss) planerat födelsedagspresenter åt Jonny som fyller år idag. Grattis Grattis! Sen fick vi även hem ett lite sko och klädpaket till lill-smulan, allt satt som en smäck♥   
 
Och närsom helst är det väl tänkt att vi ska gå över till nettans familj och fira Jonny lite smått. Imorgon och på fredag jobbar jag bort båda dagarna. 14 timmars pass here we come. Men sen är jag äntligen ledig både på lördag och söndag. Känns helt underbart! Nästa vecka ska jag ju även hoppa in och jobba ett par timmar hos min gamla brukare. Det känns riktigt kul faktiskt. Saknar ju speciellt dom 2 senaste jag jobbade med.
 
Ja, sen finns det väl kanske inte så mycket mer att skriva just nu. Jag älskar våran lilla familj och vet inte vart eller vem jag skulle vara utan dom 4 finaste. Vill gärna åka och se Håkan den 7 juni också ;) haha! bara så att ni vet liksom.
 
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback