söndag och sen helt plötsligt torsdag, tiden rusar iväg.

  
  
Lite bilder sen vi var i Hultfred och var ute i fallhult(?) och kollade på lammutsläpp. Var en rolig upplevelse faktiskt. Den här veckan har gått snabbt och nu imorgon åker jag till stockholm för att åka på kryssning med jobbet. Känns både riktigt kul, men samtidigt hade jag absolut spenderat hela helgen hemma med mina fina. 
Kommer åka imorgon kl:10.00 och kommer tillbaks hem igen på söndagmorgon. 
 
Så idag har vi tänkt ta vara på dagen och framför allt vädret, som är jätte fint just nu. Så det blir nog att promenera en långis med hundarna och sen va i någon lekpark med Charlie-busan. (Idag får förhoppningsvis Charlie en till liten kusin, då nettans syster åkt in till BB :)) Ska bli jätte kul att få träffa hennes lilla prins sen. 
 
  
 
Yes box, nu hinner jag inte skriva mycket mer. Ha en kanon bra helg allihop!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback