Charlies inskolningsvecka har börjat

Ja som rubriken lyder så har Charlie börjat sin inskolning på avdelning smultronet ♡
Hon verkar trivas jätte bra faktiskt, bryr sig inte så mycket om oss utan plockar med grejerna och undersöker de andra barnen genom att känna på dom. Hur söt som helst, så det här kommer nog gå jätte bra skulle jag tro. Imorgon ska vi gå iväg en liten stund och se hur det fungerar helt utan oss och även vara med och äta lunch tillsammans med alla andra. Idag har vi varit med vid fruktstunden dock vill ju inte Charlie sitta still ;)
 
Känns som en bra avdelning med otroligt snäll personal. Speciellt hon som skolar in Charlie.
Yesbox, annars så jobbar jag nu ikväll 16-22 och därefter jobbar jag bara samma pass igen på torsdag. Resterande tid denna vecka är jag ledig. Men det känns bara skönt så att jag kan få ta del utav inskolningen och allt annat runt omkring. Det är mycket nu känner jag.
 
På torsdag ska vi lämna in bilen på lite lagning och på fredag åker vi ju till Hultsfred efter att Charlie har slutat på förskolan. Så det är full rulle hela veckan lång. Imorgon ska vi dra upp till frisbeegolfbana och köra lite med Jerry och Andreas. Ska bli trevligt!
 
Finns inte så mycket mer att skriva just nu.
Vi hörs när vi hörs!
 
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback