Jag håller tummarna för det bästa


Ja gott folk nu sitter jag här igen.
Tiden går och går, Charlie ska snart på sin allra första tandläkarkontroll (nu nästa måndag). Ska bli spännande att se hur hon reagerar. Fast det blir ju ingen riktigt kontroll utan mer bara kolla av läget och kolla hur tänderna växer. Och mer frågor tills oss föräldrar istället om tandborstningsvanor, matvanor och annat viktigt. 

Annars har jag mest jobbat ihjäl mig denna veckan då en arbetskamrat varit/är sjuk. Så jag har fått jobba väldigt mycket extra. Håller tummarna för att jag kan få vara ledig nu på lördag i alla fall, när det även är alla hjärtans dag. Skulle vara mysigt att bara få vara hemma med lilla familjen då. Och kanske åka och bada i simhallen, bara för att Charlie älskar att bada. Gå en långpromenad med bus-hundarna och bara vara.. 

Andra kommande saker jag ser fram emot
Att pappa och Lotta kommer och hälsar på nästa helg.
Att hälsa på lillasyster nästa månad (förhoppningsvis) 
Att få gå på Liams dop 
Att *hemlis* 
Att ha semester i sommar 
Ja som ni ser så är det lite ljusglimtar här och var i vardagen 💕 inte bara tråk och jobb jobb jobb. Bara nästan, haha. 

Hade väll egentligen inte så mycket på hjärtat idag. 
Slutar 16.30 imorgon och tar då förhoppningsvis lite kort helg, för på söndag jobbar jag igen. 

Sov gott alla godingar, själv ska jag fortsätta jobba på. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback