Framtidsplaner och förhoppningar

 
Dom där två som förgyller mitt liv 
Nu sitter jag här mitt i natten igen (jobbar) och det är då jag har som mest tid att sitta vid bloggen och faktiskt skriva av mig. 
 
Tiden den går som vanligt i rusande fart, snart är det redan april månad. Snart är det sommar, och jag hoppas innerligt att jag får semester. Annars tar jag 4 veckor ändå, jag är i behov av det. 
Vet att jag tjatar men vet inte alls hur läget ser ut med det än. 
 
Men tillbaka till april månad, då är det påsk och det har vi planerat att vi ska fira nere i Småland. Ska bli mysigt att åka ner dit igen. Sist var ju vid jul. Så ska bli riktigt trevligt att bara få träffa alla där nere och bara umgås. Men tills dess är det jobba som gäller. 
 
I helgen är jag dock ledig så då ska vi passa på att titta på en biofilm som vi är riktigt sugna på att se. Insurgent som är uppföljaren till filmen divergent! Vilket var en film helt i vår smak.
Det ser jag också fram emot. Resten av helgen är oplanerad men att spendera tiden med vår lilla familj är alltid prio 1 på lediga dagar. 
 
Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva.. 
Nu från och med april till december månad börjar alla som vi känner fylla år igen. 4 eller 5 personer som fyller bara i april. Så nu är det bara att börja spara pengar till presenter också. Känns som att pengar är den där eviga jobbiga punkten. Men ser det ändå ganska positivt. Det löser sig ofta på ett eller annat sätt. Det växer inte på träd men det brukar ordna upp sig för oss.  
 
Är sugen på så mycket i livet just nu..
Vill flytta närmare Gbg, 
Vill flytta till hus. 
Vill byta yrkesval. 
 
Haha kanske åldersnojja? Men känner för riktigt stora förändringar just nu. Här i Motala vill varken jag eller Nettan vara kvar för all framtid. Det är en sak som är säker, och vi ska inte bli kvar så länge heller.. Vill flytta innan Charlie börjar skolan.
 
Detta blev nog mitt rörigaste inlägg någonsin men behövde bara skriva av mig lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback