22 augusti en dag att minnas förevigt


Visste att jag skulle glömma det, visste att jag skulle glömma det!
FAN för att jag är så jävla dålig!
Lägger in orden jag skrev för två år sedan idag istället.
jag saknar dig Ida du är och förblir världens mysigaste katt ever!

ni får säga vad ni vill, det här är och var min allra bästa vän!

R.I.P IDA
02/08/1992 - 22/08/2007

Du var den som alltid fanns vid min sida.
Föralltid skulle det vara, Ida du skulle leva efter min död.
Ensamheten kommer tillbaks och jag vill att du ska vara här.
Jag klarar mig inte utan dina ljudlösa jamningar
Ditt spinnande, jag får rysningar när jag tänker på att klockan snart är 16.15 det gör ont älskade kisse.
Det gör ont att veta ditt öde!
Jag ville inte förlora dig
Jag vill inte,
om jag kunnat skulle jag hjälpt dig,
om jag hade varit superhjälte skulle jag räddat dig
Förlåt
jag vill bara att du ska veta att jag alltid kommer att älska dig.

Du är och förblir VÄRLDEN eller nej UNIVERSUMS FINASTE & UNDERBARASTE KATT
förevigt!

vi ses i nangijala Ida <3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback