klockan tickar för fort ibland

Tänkte snart sätta mig och kolla på förra veckans avsnitt av Paris Hilton's My New BFF så jag kan se det näst sista avsnittet på tv.n ikväll.
Planerna för idag är att göra mig iordning lite, diska om jag hinner och sen åka ner till stan med Jonna och älsk och kolla lite i affärerna. Inhandla lite grejer på apoteket samt parfym.
Det kanske följer med lite andra små saker det vet man aldrig, Kanske stor handlar in lite mat till kylskåpet också.
Vi får se..

I födelsedags paket fick jag föresten pengar som ska användas till kläder och parfym bland annat. Sen fick jag rosa hårfärg,blondering,svart hårfärg, nagellack,parfym och dreads och lite små saker. tack till er alla <3 ni är guld värda!
Har ju dock min systers paket kvar och ja är sååå nyfiken jag lovar.

Ne nu ska jag och Jonna dela på den sista biten av operatårtan vi åt igår jag, älsk och nettans familj som jag fick med mig av mamma.
Tack mamma! 
Ett stort plus är att det är min favorittårta och nästan den enda jag äter fast utan grädden såklart.

Hoppas alla ni där ute får en toppen dag, jag ska försöka i allafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback