idag är jag inte längre arton


Idag är ingen vanlig dag för det är Sofies födelsedag!
fast den känns inte så annorlunda, jag hade ljugit om jag sagt något annat.

Det är ju en Söndag som alla andra söndagar, och det är bara ett datum i almenackan.

En Söndag för mig är en tråkig och långsam dag, Förr åkte man alltid hem till mamma eller pappa. Berodde på vem man va hos från början kl 15.00 och det var så jävla tråkigt måste jag få säga tungt och jobbigt med all packning för man skulle ju dra med sig allt!
Sen dess är Söndagar så förstörda av just det här och man önskar bara att just idag kan väll tiden gå lite sådär extra snabbt bara för att bli avklarad. Och idag ska jag faktiskt för första gången på väldigt länge dra med mig mitt pick och pack från Pappa till Mamma klockan 15.00.

Så nu sitter jag här och inväntar att klockan ska stå bli tre och åka bort till mamma en stund där jag blir lite firad av henne skulle jag tro. Prick klockan 18.16 går mitt tåg hem till Motala.

Känns skönt att få åka hem idag faktiskt, och där hemma finns det ju faktiskt paketer som väntar av älskling och Jonna.
Fast mest vill jag ju såklart hem för att få träffa älsklingen igen och ellieyskrutt såklart.
Hade dock varit kul om Ämli hade varit här så man fick säga hej då innan man åkte.
Fast jag kommer ju tillbaks näst nästa helg..

Jaja nu ska jag nog stänga på tv.n och räkna minutrarna tills klockan pekar på 3. puss hej! Uppdaterar lite senare kanske.

Kommentarer
jonna säger:

GRATTIS GRATTIS GRATTIS !!! jah hoppas dagen går fortare så du kan komma hem snart ! :D jasså ska du ditt i gen nästa helg ? :O hoppas du har det kul nu sofie det är din dag och den ska va perfekt ! önskar jag kunde va där och ge dej massa paketer!! och så kunde vi hitta på massa roliga saker hoppas din dag blir bra ! synd att du ska åka tåg bara men du kanske blir glad när du kommer hem elliey har saknat dig like hell jag lovar hon behöver sin nappflaska >< haha xD och Nettan med och jonna med !! såklart hoppas du får många paket jag önskar vi alla var rika ! kram jonna :)nu har de ju också tagit ett tag att läsa denna komentar ;) som föra gången i denna sekund så läser du denna raden och då har det ju gått en till sekund NU !! men jag ska nog sluta nu hoppas du får en toppen dag med massa skoj och studsiga krulimurrer haha xD vet inte vad jag skriver längre aja hej då ses snart !! välldigt snart :D ^^

2009-08-02 | 13:05:24
Bloggadress: http://domii.blogg.se/
bitte säger:

varsegod=)

2009-08-03 | 18:47:38
Bloggadress: http://www.lovemercury.se
Hanna säger:

Grattis sofie! :)

2009-08-06 | 00:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback