kanske allt vänder nu och bli bra, jag hoppas på det

Jippi nu är Sofie glad,
super glad faktiskt. Fick pappret från posten jag ville ha.
och pappret handlade om lägenheten och vi står som nummer 1.
Nu vill jag bara åka hem till Motala och kolla på lägenheten, jag hoppas verkligen den är fräsch.
och att ingen rökt inomhus för det är nog det äckligaste jag vet!

såhär ser den ut, mindre än den jag har nu men det gör inte så mycket.


Hoppas att vi får komma och kolla på den i helgen när jag kommit hem.
Ne nu ska vi snart äta mat  det blir ungstekt korv med potatismos.

Jag saknar min älskling <3 hörde nyss hennes röst i telefonen jag höll på att smälta!


kent- utan dina andetag

Kommentarer
Carro säger:

svar:godmorgon :)

2009-08-14 | 11:32:01
Bloggadress: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Nettan säger:

du är otroligt underbar! <333

2009-08-17 | 12:37:38
Bloggadress: http://nettangronfoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback