jag är jätte sugen på att införskaffa tre myspysar

Min syster har gjort så jag har råttor på hjärnan,
och nu vill jag införskaffa mig tre små knoddar igen.
Har haft råttor i två omgångar, Kujo och Kastor var mina första små pluttisar.
Sen köpte jag och älskling tre små busfrön, Odi dot och Theodor, dom var allihopa så himla mysiga.

kujo och kastor på båda bilderna.


Dock blir jag ALLTID så jävla orolig och värsta hönsmamman, så är det alltid.
och jag blir galen på mig själv. För jag tror det hemskaste osv..
Men det gäller ju alla djur, även elliey pysen!
fast det är ju bara bra att  man bry sig men ibland kan det bli lite för mycket kanske..

Så nu kollar vi på massa råttuppfödare och har oss.
Har du råttor, haft eller skulle aldrig i livet få för dig att skaffa det?


Kommentarer
Karrow säger:

Jag har haft totalt fem råttor och har nu en kvar som tyvärr är en ensamråtta i sitt sätt. :/



Men de är hur charmiga som helst de små råttisarna och jag skulle lätt skaffa fler. :]

2009-08-21 | 19:22:27
Bloggadress: http://captainkarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback