kontraktet och allt är fixat


Nu är det bara jag och Elliey tussen hemma och jag börjar känna mig lite smått panikslagen.Älskling åkte och jobbade direkt när hon kom hem. Så jag har inte sett henne än idag.Senare ikväll antar jag att vi ska hjälpa till hennes syster att flytta.?!

Idag har jag varit i stan och skrivit kontraktet på nya lägenheten wiiheeeij!
Sen har jag också lämnat in en massa papper, Så nu är allt klart. Det känns bra!
Så just nu vill jag bara börja packa ihop och flytta ut och in till det nya.

Imorgon ska jag och Älskling åka bort till väster och välja tapeter och liknande saker till lägenheten, det känns som att det börjar hända lite smått i allafall.

Var ju i skolan idag med, det var helt okej faktiskt.
Vi gjorde ett kollage. Det var det enda.
Haha. Sen åkte jag hem.

Funderar på om jag och älskling kanske ska ta tag i allt och börja packa ihop alla små saker här och var i helgen kanske? Får se vad vi kommer fram till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback