bilder över dagen

lite julstämning behövs




Idag har jag varit duktig, Imorse åkte jag in till skolan för att göra ett prov på min lediga tisdag. Det har även snöat en hel del idag så jag bestämde mig för att gå ut med Elliey tussen när jag kom hem.


Ibörjan var hon lite skeptisk och tippade fram :)


Va vadå snö, det är inget märkvärdigt!


sko står modell ^^


Elliey ville självklart utforska rutschkanan, efter en stund där uppe så bestämde hon sig för att verkligen åka ner i den. Haha vilken min hon fick när hon landade. Hon vart nog lite chockad ^^


Bus elliey



Försöka fånga snöflingor är mycket roligt.

Sen efter en stunds roande ute i vinterkylan, bestämde vi oss för att gå in. Där efter började jag städa.
Så nu känns det fint och fräscht överallt.
Ikväll vet jag inte vad som händer, förutom att jag ska träna på Engelska gramatik lite. Har ett prov om det imorgon.

Hoppas alla där ute har en jätte fin snöig dag!


Kommentarer
- Alexandra! säger:

Djur kan verkligen förgylla ens vardag. Jag skulle ge mycket för att kunna göra det du gör med ditt husdjur! :)



sv: Vi hade bara avslutning på Pysslingen idag, skolan slutar på fredag. ;)



Ja men verkligen, man sitter med hjärnan i helvarv när man gör läxor, då blir man trött tillslut.



Jag hoppas du haft en bra dag du med!

2009-12-15 | 16:24:32
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.sen
Li säger:

Mysiga bilder (=

2009-12-15 | 18:20:55
Bloggadress: http://takemyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback