ibland kommer allting tillbaks, gång på gång på gång.

Allt jag skrev raderades, kul?
nej inte det minsta faktiskt!
På kuppen förstördes nästan skrivbordet, vilket liv jag har.

Därför kommer här ett nytt försök på det jag skrev.
efter mycket om och men..



1 dag kvar på praktiken, skönt samtidigt som det inte är det måste jag säga.
Dessa fyra veckor har varat i en lång evighet känns det som, jag har hunnit med att ha både bra och dåliga dagar på båda praktikplatserna. Vissa så dåliga att jag bara velat sjunka under jorden andra helt suveräna att jag flygit uppe bland molnen.

Just nu vet jag inte hur jag ska ta det här till mig, jag är glad samtidigt otroligt nervös inför måndagen. Då skolan börjar igen och allt blir precis som vanligt.
Allt som vanligt - det låter så otroligt tråkigt.
Så ensamt och ledsamt..

Har prov hela nästa vecka och det är vad helgen ska ägnas åt. Läxläsning, inte direkt något att se fram emot men något som måste bli gjort.

Längtar bara bort från allt stressande nu, lovet ser inte mycket lugnare ut om jag ska vara ärlig. Tuvärr. Då ska det pluggas som in i f*n igen!
Ska göra en prövning i början av Januari för Matte B
 (vilket jag själv valt att göra iofs.)

 jag hoppas på att jag kan få allt sånt här jobbigt överstökat snart.

Vissa saker lär nog inte försvinna trots allt, endel saker går inte att få bort.
Går inte att komma ifrån.

Ibland önskar jag att jag bott kvar i Västervik och haft kvar min psykolog som jag pratade mycket med.
Jag trivdes där, trots att jag otrivdes.
Det var likadant i hultsfred, och nu här i Motala.
Jag kommer inte undan vad jag känner för saker och ting.
Jag gör tuvärr inte det.

Just nu saknar jag allt som varit, mest av allt saknar jag Ida så mycket att det gör ont i hjärtat. Jag saknar mitt rum på rekrytstigen, jag saknar lägenheten vid kyrkan där vi delade rum, jag saknar den tiden då jag hade min pappa och mamma nära.

Allt känns så otroligt långt borta nu.
Ibland brister jag, ibland kan jag hålla mig.
oftast plåstrar jag bara om såren och går vidare..

Nej nu ska jag sluta deppa ihop, jag försöker och det är bra.
Hoppas jag.
Nu ska jag väcka Nettan och vi ska börja laga mat, köttfärssås och spagetti menar makaroner.
Sen blir det nog sängen!
(ska förstårs försöka hinna läsa sidorna i naturkunskapsboken också om jag inte somnar innan)


Kommentarer
- Alexandra! säger:

Så typiskt det där när det försvinner. Ev av datorerna jag sitter vid är en laptop, och även om jag har en datormus inkopplad så reagerar den på laptopens inbyggda mus. Så ibland får den för sig att jag gör något och då markerar den allt och råkar man bara trycka på en tangent så försvinner allt man skrivit, hemskt!



Usch för att behöva plugga på lov!



Matte B är en av de värsta kurserna jag nånsin gjort (är inte klar än).



sv: Tack så jättemycket! Jag är jättenöjd med den. :) Har du något/några motiv du ör sugen på att tatuera in?



Min lillebror är 10 år och kollar på julkalendern. Han verkar tycka om den, men han ogillar starkt att dem sjunger i typ 5 minuter av varenda avsnitt. Det kan jag verkligen förstå, speciellt om det inte ger samma känsla som t.ex låtarna i Disneyfilmer - dem är magiska!



Tack! Jag hade en superkväll. Jag hoppas du hade det du med!

2009-12-12 | 11:55:14
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback