första advent - nedräkningen till julafton kan äntligen börja

Nej nu måste jag rycka upp mig och skärpa till mig igen,
har kommit tillbaks där jag började. Känner mig tråkig och okreativ om dagarna..

Ledsen och deprimerad för ingenting.

Men som sagt jag ska öva på att bli bättre, försöka se saker och ting med lite mer positiv glädje.
Imorgon blir det praktik på Motala tidning, Ser inte direkt fram emot det men jag ska verkligen kämpa igenom denna vecka samt även nästa vecka.
Men det klarar jag! Sen börjar skolan igen!

Bra eller dåligt vet jag dock inte än för jag känner mig så jävla nervös och stressad för allting som handlar om just skolan, Jag vill vara duktig för jag vet att jag kan, men jag sätter ribban alldeles för högt.
Och det är rätt mycket jag behöver göra och då blir allt bara kaos istället. Jag har blivit väldigt dålig på att vara tålmodig nu förtiden och jag skrämmer mig själv väldigt ofta pga det!

Det här är inte jag? Sånhär är inte jag?
jag måste verkligen skärpa till mig, måste försöka mer!

På tal om något helt annat,
Öpnnade lucka nummer 1 idag på min julkalender, eller på två stycken.
Fick en av pappa och Lotta i Söndags som jag tog med mig :)
Mumsigt, Har dock inte sett på julkalendern ännu. Det blir nog ikväll skulle jag tro.
Så får jag se om den är något att ha eller inte!

JAA!! det är väll klart man ser på julkalendern ;)
haha ja jag är fortfarande barn! ;p


Kommentarer
- Alexandra! säger:

Att sätta delmål är ett tips, som ska hjälpa en att nå huvudmålet. Det kan göra att allt går lite lättare. :)



Jag ska se julkalendern ikväll, men gillar inte att julenoch synen av julen glöms bort. :(



sv: Japp, bara 23 dagar kvar!



Tack! Jag hade superkul!

2009-12-01 | 15:11:28
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
Sofia säger:

Med mig är det också jätte bra! :)

Det samma! Kram

2009-12-01 | 21:13:09
Bloggadress: http://sofiiialarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback