i väntan på det goda

hahah uppe i tid idag med, Elliey snutten kommer och väcker mig och säger att hon genast vill ha mat.
Efter det kan jag inte somna om igen.
Nåja för min del gör det ingenting, Ska påbörja mitt lilla arbete åt mamma som jag skulle fixa till henne.

Senare ska vi även tvätta och plocka iordning lite i lägenheten och jag ska även påbörja att packa lite tills jag åker på Onsdag.
För de andra dagarna är rätt så fullspikade.
Jag bara längtar ska jag säga er, Det är så himla segt just nu att bara gå och vänta.


Kommentarer
- Alexandra! säger:

Ibland kan jag bli jättearg på katter (då hemma hos Alexander) när dem krafsar på dörren typ kl 6 på morgonen och vill något. Dem brukar oftast visa vägen till det dem vill, men ibland bara stannar dem mitt i allt och typ tror man ska veta vad dem vill. :P Annars är dem underbara. ;D

2009-12-20 | 11:20:39
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback