ibland vill man inte att rubriken ska ha något med texten att göra alls?

Tar en liten paus mitt i allt arbete med Apu projektet!
Känner att jag behöver det, då jag tillslut bara lägger av med det jag gör annars.
Jag är inte lika bra på att hålla fokusen längre på vad jag ska göra känner jag!
Men jag ska kämpa på med det och verkligen försöka få tillbaks det, jag behöver de.
                      
Har precis klippt ut och tejpat fast alla artiklar och grejer jag skrivit som funnits med i tidningarna under dom här fyra veckorna. Det är endå en hel del (visserligen korta texter) men endå. Känner mig redigt nöjd trots det!




Sen har jag även påbörjat texten som jag ska skriva om just Apu tiden!
Vet dock varken hur lång texten ska vara eller vad jag ska skriva om, det blir så rörigt och jag får inte till någon redig helhet utav det jag försöker förklara.
Men jag ska kämpa och försöka få det färdigt så snart som möjligt.
För sen måste jag ju börja ta tag i naturkunskapsboken och läsa läsa läsa..
Ser dock inte fram emot att läsa naturkunskap, jag blir så trött och fattar ingenting. ^^

Nej nu ska jag återgå till arbetet.


  


Kommentarer
- Alexandra! säger:

sv: Ja oh ja, det har du fullkomligt rätt i. Att gå ut med höga betyg, eller "rätt" betyg för sig själv är fantastiskt. Kämpa måste man då.



Det låter härligt! Många tatueringar på kroppen är supersnyggt tycker jag!



Är det någon film som går på bio nu, eller som kommer snart, som du gärna vill se? :)

2009-12-12 | 16:57:09
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
- Alexandra! säger:

sv: Det låter bra det! Jag själv skulle också behöva lägga mer tid på studier, men jag har inte drivet. =/



Ja åh, jag trånar efter Alice i Underlandet!



Idag har jag gjort knäck och stuvad potatis för första gången i mitt liv. ;P Du då? :)

2009-12-12 | 18:48:58
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
emmy säger:

nå tack :D hur är det med dig då ? :P

2009-12-14 | 00:23:06
Bloggadress: http://lillemsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback