kan inte sova

Godmorgon, för just nu är det verkligen bara morgon.
Hahha jag är inte redigt klok, det är lördag och jag är uppe klockan 6
fast det gör inte mig något, det är ganska skönt att inte sova bort dagarna.

Det hade ju iofs inte gjort något om jag hade fått sova någon timme till eller så,
Men Elliey tuss väckte mig som alltid. Hon är vår privata lilla väckarklocka.( som man inte kan ändra tiden på)

Idag ska jag följa med älskling och Jonna och handla lite julklappar. Jag hoppas det blir en kul dag på stan med andra ord.

Kommentarer
Amanda säger:

Hej snälla kan du komentera min blogg och komentera helst inlägget där det står hej kanske ska

snälla

2009-12-19 | 06:43:54
Bloggadress: http://mandispopstar.blogg.se/
jonna säger:

Hihi vist är han ! <3 jah de gick väll bra.. men jag är rädd att han inte dricker så mycket, (jag tror inte han vet hur man ska göra) men jag har gjort en liten undersökning ;) plus att jag vaknade av att han hållde på och kraffsa på väggarna och jag vart orolig så jag kunde inte somna om och då var klockan 03:10 > < därför sov jag till halv 10 i dag.. men nu är jag pigg som en mört ! jah hoppas vi får en toppen dag på stan i dag ^^ de kommer vi nog ! ^^ ses snart ?

2009-12-19 | 10:13:06
Bloggadress: http://domii.blogg.se/
- Alexandra! säger:

Så sant! Jag går också hellre upp så tidigt jag kan för att inte missa massa tid under dagen. :)



Jag hoppas ni får en bra dag på stan! :D



sv: Det var som tusan. Skumt att hon börjar samtidigt. =/ Det kanske handlar om alla dagar totalt i skolan, med både höst- och vårtermin. Kanske.



Idag ska jag fira förjulafton med min pojkväns familj då hans syster som flyttat långt härifrån är på besök över helgen.

Du då, förutom åka till stan? :)

2009-12-19 | 10:24:48
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback