nu är det inte långt kvar

igår var sista dagen för den här veckan,
super skönt kan jag lova.


Sen går jag på måndag och då är det vanliga lektioner som gäller
sen på tisdagen är det avslutning på förmiddagen.
Sen är det jullov, så underbart.

Idag blir det alltså att plocka och städa lite.
Ska även fixa lite med endel julklappar. Samt även försöka påbörja en sak jag ska göra för mamma.
Nu är det absolut inte långt kvar tills jul, Det känns jätte roligt måste jag säga. Det är nog förstå gången på länge jag verkligen har sånhär jullängtan.
Det måste ha med snön att göra <3

Jul i bilder från förra året, det blev varken pepparkashus, knäck eller lussebullar detta år.
Julgranen plockades upp men fick lika snabbt packas ner igen. Elliey hängde sig i den
och var ett allmänt störande obejekt med granen.
tråkigt nog. Men men.. här är iallfall massa minnen! från julen 08.





Kommentarer
- Alexandra! säger:

Oj, så sent ni har avslutning! :O



Åh, så fint bak ni gjort förra året! :D

2009-12-17 | 15:13:40
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback