tack mvt för den här gången

Ja idag var sista praktikdagen, Kändes redigt skönt faktiskt.
På morgonen följde jag med ut till Vadstena på ett reportage och sedan åkte vi till ett vindkraftverk som dom höll på att sätta upp, och jag snuddade vid ena vingen (44 m)!
Haha slå det ni!

Sen föreslog jag en fika med älskling, det tackade hon gärna jag till.
Så jag åkte in till stan på min lunchrast och vi satt och fikade, det var väldigt mysigt och trevligt!
Tycker åtminstonde jag. Jag hoppas hon gjorde det också.

ursäkta taskiga bilder men det är från mobilkameran!

fika bild.

Sen vart det att spendera resten av dagen framför en dataskärm, kanske inte så smickrande.
Men ganska skönt och lugnt faktiskt. Till min stora förvåning satt jag där restadels av de två timmarna.
Men sista 'fika' rasten fick jag ett stort kuvert utav Maria som jobbar där!
Snacka om att jag blev lite paff, där i låg det två biobiljetter * gissa om en viss Sofie blev glad?*
Tack Motala tidning!


Såhär har min arbetsplats sett ut dem närmsta två veckorna.
Men nu på måndag börjar skolan igen..

Har inte så jätte mycket mer att skriva, Ska snart iväg till tvätten!
Ikväll har vi inte så mycket planerat, Helgen kommer ju som sagt vara full utav läxläsning.
Hoppas alla där ute får en jätte fin fredagskväll!



Kommentarer
Hanna säger:

Sv: Haha, men jo! Jag tycker allt att ni är lika! Speciellt så som du såg ut när vi började prata, för en himlans massa år sedan! :)



Jadu, jag läser på universitetet, till förskollärare. Är en massa plugg, så jag hinner inte med så mycket mer än det, tyvärr :(

2009-12-11 | 22:21:51
Bloggadress: http://outonthepiers.blogg.se/
- Alexandra! säger:

Kul att ni kom iväg på fika! Det kanske piffade upp tillvaron för er båda? :)



Åh, var snällt att du fick två biobiljetter! :D

2009-12-12 | 11:56:40
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
AMELIA säger:

sv;tack och desamma ! :)

2009-12-12 | 12:09:45
Bloggadress: http://ameliahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback