chokladpudding,jordgubbar och pommes

Lite uppdatering av dagen, Nettan och Ämli sitter just nu och nördar i the sims 3!
haha dom verkar ha väldigt roligt, själv sitter jag och kollar interna hårddiskar till min lilla minis dator.
Eller komma på något sätt att göra min nuvarande delade hårddisk odelad. Ja eller något sånt, men mer utrymme behövs verkligen.
Men i allafall dagen kommer nog inte bli mycket mer händelserikare än såhär. Vi ska laga mat hamburgare och pommes tror jag det blir?
Sen gå ut med Asse och ge han mat plus medicin, Och samt ge Ellieyplutt mer mat och mysa med henne.
Ämli och nettan ska visst äta lite efterätt efter maten också som inte jag äter nämligen chokladpudding och lite grädde.
Men Lotta kom hit med jordgubbar förut som ja kan smaska lite på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback