hemma igen

tjohej äntligen säger jag bara, va hur jävla varmt som helst i bilen men det gick. Elliey hade sina stunder där hon jamade allt hon var värd.  Men nu när vi är hemma kan ja bara pusta ut och känna hur skönt det är att vara hemma.
Hade fått en överaskning på posten också, som vi åkte och hämtade ut, Jag trode det var kattmat. Men icke sa nicke, usch va nervös ja blev. Haha paff som bara den! trode ja fått fel paket. Men så va inte fallet!
Tack för överaskningen en digital foto ram fick lilla Sofie!

Vi åkte i alla fall hem till älsklings mamma och pappa när vi kom hem, eller vi packade upp allting först och gick förbi Jenny Al'a och Daniel då vi hade en liten överaskning till honom *godispåse*
När vi kom fram hade vi även en varsin godispåse till Jonny, jerry jesper och Jonna inklusive nettans mamma och pappa. Sen hjälpte dom mig med min lilla mini laptop sen åkte vi hem igen och åt kött sås och pommes!

                 
Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen blir det att kolla på film och äta massa godis.
Vill bara säga att Elliey stormtrivs hemma, det syns att hon är glad att vara hemma! 
jag saknar er alla i hultsfred och hoppas ni kommer upp nu i sommar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback