om man önskar slår det då in?

ja en dag som alla andra, Nej kanske inte direkt men nästan 
Va i vimmerby några timmar följde med emelie som köpte lite kläder sen åkte hon iväg till jobbete sen satt jag  på tågstationen tills tåget kom in.
Tåget var proppfullt av festivalfolket, trevligt trevligt.?  ingen sittplats alls med andra ord.

ja det är nu dagen innan när allt är som tråkigast man bara önskar att man inte sagt nej och hade armbandet på handen och glatt kunde springa in på festivalområdet, fast sen tänker jag efter.. kommer det bli roligt. Svaret blir då nej.. jag har alltid för höga förväntningar! alltid..

Ligger nu i sängen och hör tvn på i bakgrunden.
jaja önskar att saker inte vad som det är just nu, jag vill hem till min säng just nu och bara lägga mig under kudden och låta dagarna gå. Jag orkar inte ha det som det är, och allt läggs på det som hände innan och blir bara stora högar av problem.
(önskar man kunde vrida tillbaks tiden..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback