somliga dagar känns bra andra känns som att man bara vill stanna kvar under täcket

Idag blir nog som igår, jag känner ingen motivation till att göra något här.
För ingen är så glad eller vill hitta på något. Plus att jag inte är gammal så jag har inte direkt något att prata om med pappa eller Lotta. och då blir det som det blir, man sitter i varsitt rum och bara glor. Tråkigt men sant.

Pappa är iof inte ens hemma, Så det är jag som sitter i min systers rum framför min bäbara lilla mini dator, henric som sitter i sitt rum vid sin dator och har på högsta volym, Lotta som sitter vid sin stationära dator i deras rum och Otto som sitter i sitt rum och kolla disney channel och så är det här, det är dagarna..Ämli är ju inte hemma vilket jag ville, tuvärr.

Jag är inte så glad, eller pepp på att hitta på något heller för den delen.
Snart börjar skolan och vad har sommarlovet tagit vägen?
usch sånt här får jag ångest för.

På söndag åker jag hem och då är det min födelsedag, kul födelsedag. Eller inte har för mig att det var likadant förra året.
Först firas av pappa på morgonen eller om det inte blir på lördagskvällen sen på söndags eftermiddagen firas av mamma och sen sitta på ett tåg i två timmar sen buss i en timme sen komma hem och bli firad av älsk och jonna. 


 Sen ska jag  tillbaks den 13de lite onödigt kanske att åka hem i mellan, men jag känner att det är bäst för min del.
 Pappa sa att han skulle hjälpa till att betala resan, bara vi inte bråkar eller hamnar i någon konflikt så han håller det också.
Men jag hoppas på att det här håller i sig.

tänkte gå och göra mig iordning lite nu.. förlåt mina djupa inlägg jag tänker för mycket här nere...

Kommentarer
jonna säger:

okej jag håller med allt är tråkigt och alla dagar bara går det finns inget kvar av sommar lovet kul liksom ? or not okej men av mig får du paket eller fyra faktist ^^ men du kommer kanske inte bli så glad över dom men det är iaf något och sen får du ju av nettan med ? så paket får du ju några av.. hoppas du har det kulare än mig jag sitter på mitt rum och kollar ut när det blåser och är skit mulet snart börjar det nog regna ! ps: du kan spela lite spel på datorn www.agame.com eller kolla på tv med oto >< önskar Nettan jag och Ämli va hoss dej då kunde vi i alla fall hittat på något men det är så svårt för mig och hjälpa dej när du är så långt borta önskar mest att Ämli va där med dej så du hade haft något att göra eller någon att prata med ! men när kommer hon hem då hon kommer väll va hemma på din födelse dag *?!! kram jonna ^^ nu har du ju fått en komentar iaf :D så du har ju tagit några minuter att läsa denna så snart kanske denna dag är slut satt du snart kommer hem och du fyller år !! yeeiy okej nu ska jag sluta.. HOPPAS DU HAR/FÅR DET KUL !!!! :D :) ^.^) ., VA GLAD SOFIE 8D

2009-07-31 | 11:34:03
Bloggadress: http://domii.blogg.se/
jonna säger:

mm desamma men ingeting man vill blir så tuvärr :(

2009-07-31 | 12:42:38
Bloggadress: http://domii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback