vill vara glad nu

vaknade på fel sida idag, men har varvat ner nu och jag mår bra.
Idag vet jag inte redigt vad som händer, ska duscha i allafall. Kan berätta att jag är sugen på att bara fetta i massa gott med chips godis dipp och läsk.
Ämli åkte hem till pappa idag, hon ska ju jobba kommer hem på fredag med felicia. Mamma är på öland och henric är ju fullbokad med festivalen och allt.
Jag och nettan sitter här och suckar, jahapp vad ska vi göra då?
Men vi kommer nog på något trevligt!
På Söndag eller måndag åker man tillbaks till motala, blir skönt för både våran del men också plutt elliey.

Nu ska ja drömma mig bort bland frisyrer och rosa hårfärg ett tag. Rosa hår eller svarta dreads? eller kanske rosa hår med rosa vita dreads i..



(gammal bild när jag hade rosa hår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback