Hej bloggvärlden

Ja så har jag blivit en i mängden, Av alla tusentals bloggare runt om i vårt avlånga land.
Har funderat länge på det men har aldrig redigt satt igång på redigt.
Men känner att det är dags nu, Så mycket ja kollat runt på andras bloggar, läst inspererats och njutit av andras vardag.

Jaha så varför bloggar just jag, Jag bloggar för att få ut något av dagen, För att minnas alla värdefulla sekunder på dygnet.
Bekräfta att jag gjort något, med någon eller några speciella människor i just min vardag. Beskriva känslor,situationer,ämnen som berör och mycket tankar.

Ja vem är då jag?
Enkelt och kort, Sofie!
En tjej som har sina humörsvägningar mellan gott och ont! Men är snäll mot dem jag bryr mig om och som är vänliga mot mig. Men tar allt för mycket förgivet tuvärr. Och det är just därför jag vill visa världen att också ja kan bli en bättre människa..


Om du tycker bloggen är värd att läsa
Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Nettan säger:

Du är underbar älskling <3 ^^

2009-06-23 | 23:35:17
Bloggadress: http://nettangronfoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback