jag saknar tiden



Min bror och syster på bilden för många många år sen, jag saknar dem. Jag saknar min familj nere i Hultsfred.
och ibland önskar jag att vissa saker aldrig skulle skett. Att saker hade varit annorlunda.

Jag saknar min pappa, min helt otroligt underbara pappa som alltid fanns där och stöttade både mig och mina syskon. Vart har all den fadersinstinkten tagit vägen. Vart försvann all den kärleken.
 Men saker ändras väldigt fort och sånt får man leva med, man kan inte sträva efter något man inte kommer få tillbaks.
Utan tänka tillbaks och tacka för den tiden som man fått spendera med vissa människor.
Skulle vilja ha den relationen som fanns en gång i tiden, men träffar jag honom blir jag bara ledsen.
Jag klarar inte se honom utan att känna
Pappa varför övergav du mig?
Vart har du varit hela tiden, jag behöver dig!
tårar blandas med ilska över att ingen människa lämnar sina barn, man skiter bara inte i dom.. förstår inte folk sånt?

Min mamma är världens bästa mamma , och mina syskon är världs bäst helt klart.

- JAA.. Jag älskar min familj!  tack för att ni finns.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback