massa gratis glass


Tillbaks en snabbis vid datorn, Har precis hunnit med att städat lägenheten och dammat överallt i stort sätt.
Skönt att det är gjort, så nu är det fint överallt.
Idag mår jag ganska dåligt av allt solande igår. Hela jag ser fortfarande lika röd ut plus att det gör ont i hårbotten.
Vilket jag allltså bränt, smarta lilla jag. AJ!



Kan ju föresten tipsa er om en väldigt bra hemsida!
Där man samlar på sig poäng och sedan får gratis glasscheckar skickade till sin mobil
Man får poäng för varje dag man loggar in och det är väldigt enkelt att få poäng genom att göra olika erbjudande och vara med i massa tävlingar.
Skit kul sida, Bli medlem du också klicka här



Kommentarer
Anonym säger:

har släkt där :D

2009-06-26 | 13:22:44
Bloggadress: http://minnahokka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback