Nytt men inte färdigt på långa vägar

               

Har påbörjat att inreda balkongen med lite nya grejer. Börjar se redigt skapligt ut nu, Ja som ni ser går nästan allt i svart och rött! Planer på att köpa en röd eventuellt soffa/bänk att ha på höger sida där det just nu är tomt.
Men jag börjar älska balkongen nu, Nu vet ja en sak jag skulle vilja ha så ja kan spendera hela dagarna där ute.
jag tror nog en till person vet vad jag syftar på! Men en så länge får jag nog bara drömma mig bort.

Har köpt en fotoram och kuddar som går i svart och rött också plus två filtar som ska ta upp höger sida på bänken eventuellt soffan! Men det kommer så småning om.
Nu ska jag ta ut ostkakan ur ugnen och sen blir det nog att äta den ute på balkongen med älsklingen.

Kommentarer
Hanna säger:

Vad mysigt! :D

2009-06-30 | 23:49:02
Bloggadress: http://outonthepiers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback