röda som kräftor

Eftermiddagen spenderades utomhus i solen med Daniel, (Nettans systerson) 
i lekparkarna runtomkring lägenhetsområdet där vi bor.
Vi blåste såpbubblor sparkade boll lekte kurragömma och mycket annat skoj, man måste bara älska barns underbara fantasi. Tänk om man hade haft den kvar? det hade varit bra i vissa situationer skulle jag tro.

Nåja, Vi blev röda som tomater, eller kanske inte jag fast ja ville. Men älskling däremot är jätte röd stackarn. Jag får påminna om solskydd imorgon eftersom hon ska jobba ute hela dagen imorgon också. Suck!
Det är tråkigt här i lägenheten själv, fast får se om jag kanske följer med henne istället och blir lite stekt.

Ska gå och glo lite på tv nu med henne sen blir det nog till att sova, om det går i denna otroliga värme.
Vill ha glass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback