allt det gamla kom tillbaka

Dålig uppdatering under helgen för att jag var nere i Hultsfred
hos både min mamma och pappa en sväng :')

I fredags åkte jag ner och kom fram ungefär vid 3 tiden, Åkte rätt tidigt på morgonen. När jag kom fram kom det en jätte glad vovvsing som hälsade :D
Har saknat den lilla prinsen Aslan faktiskt!
Sen vart det tacos tillsammans med syster, och även lite godis.
Sen slockna vi i sängen
! (resan tog kol på mig)

lördagen blev det att åka och julhandla lite med ämli :)
Redigt rolig dag faktiskt, Sen vart det dop för Line.
Helt okej kväll, Synd bara att Carola inte var med. Hade velat träffa henne.

Söndagen åkte vi hem till pappa som vanligt,
Fast först åkte mamma, jag och ämli upp till Morfar för att säga grattis på hans namnsdag 'sune'. Sen blev det att åka hem till pappa och då följde jag med och lämnade ämli i gamleby.
Sen åkte jag och pappa till farfars gamla hus och kollade lite, Det var en trevlig dag.

Har saknat er allihopa så otroligt mycket och nu när jag sitter här själv i denna ruttna tråkiga lägenhet längtar jag tillbaks igen. Eller att nettan ska komma hem från skolan :(

Helgen var alldeles för kort, tråkigt nog! (som alltid :p)
Ja jag längtar i allafall som en galning till den 23 december då jag åker tillbaks!


jag och syster <3


ämli med sin söt kiwi :'D


Aslan världens underbaraste vovve!


Ren syskonkärlek, henric sofie och ämli! Jag har saknat er!


Men det var kul att komma hem till älskling och vår söt tuss Elliey :D
Vi spenderade kvällen till att kolla Riverside och äta kexchoklad!


Kommentarer
- Alexandra! säger:

Så underbart att du äntligen fick träffa lite familj igen! :) Du verkar ha haft en höjdarhelg. :D



sv: Oh ja, Kinderägg är supergoda!

2009-11-30 | 13:07:52
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
jonna säger:

jah det låter ju riktigt kul ? ^^ jo vi har haft en bra helg, hihi tack !

2009-11-30 | 19:23:09
Bloggadress: http://domii.blogg.se/
Sofia säger:

Åhh vilken sötis hamster! :) Jätte lik min Totte som tyvärr inte finns längre.

Hoppas att allt är bra med dig?

Kramis

2009-12-01 | 00:39:01
Bloggadress: http://sofiiialarssons.blogg.se/
Hanna säger:

Du och din syster är verkligen så himla lika! :) Och det verkar som du haft en bra helg i Hultsfred :D

2009-12-05 | 17:34:18
Bloggadress: http://outonthepiers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback