ibland oroar man sig för det absolut minsta

Idag vart det praktik och till min förvåning var det faktiskt redigt kul idag.
Hann tuvärr inte göra jätte mycket denna vecka eftersom jag bara varit där 2 dagar, Men det kommer ändå publiceras två grejer som är gjorda av mig nästa torsdag.
Vilket ska bli lite spännande att se :)

Senare ikväll blir det att tvätta. För ovanlighetens skull tog vi tvättid idag och inte på söndag.
Nåja det känns väll lika bra kan jag tycka nu. Tvätta är ju något utav det värsta jag vet. Det är så otroligt segt!

Jag och älskling ska även unna oss lite sibylla idag ^^
det ser jag fram emot!


Kommentarer
- Alexandra! säger:

Guu så skönt att höra att det gick bättre idag på praktiken!



Ni äter Sibylla och jag äter McDonalds. ;)



sv: Vilken tur att allt passade! Jag brukar vara livrädd för att beställa kläder, speciellt byxor, så jag gör aldrig det. :P



Ja äter man något för ofta så tröttnar man lätt.



Det finns en sak som är positivt med att få svininfluensan (om man är en frisk person) och det är att man får naturlig immunitet mot den influensan.



Socker kör jag på mina pannkakor. ;)

2009-11-20 | 17:13:56
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback