ett stort tack till alla er där ute

Har inte så mycket fantasi till att skriva längre, men det ska bli ändring på det tycker jag. Det är skönt att skriva av sig och jag skriver för att det är ett sätt jag gillar att uttrycka mig på.

Ibland skriver jag om vardagen, saker jag hittat och gillar, saker jag tycker är viktigt att ta upp och saker jag går och tänker på.
Mitt liv och lite därintill helt enkelt.

Som alla andras bloggar kanske många tycker.
Men vi alla är helt enskilda individer och kan inte tycka och tänka likadant om precis allting. Gillar ni det jag skriver och tycker, tänker och har med här på bloggen, fortsätt då gärna att läsa! Jag läser inte jätte många andras bloggar, men dom jag läser sticker verkligen ut och jag tycker inte en enda är den andra lik. Förutom vissa storbloggare som skriver ganska mycket likt den andra. 

Det är kul när man får respons och folk gillar det man skriver och har på hjärtat.
Visst är det en stor bonus när man får kommentarer, för vem blir inte glad av alla snälla kommentarer man får? :')
Det gör saken bara ännu trevligare att fortsätta med.
Ett stort tack till er trogna läsare, vet att jag inte är så duktig på min uppdatering dagligen, men jag ska verkligen försöka förbättra mig lite!

Länkar in lite bra och nyttiga länkar i detta inlägg också, gratisdonationer genom att bara göra ett enkelt klick!
Super enkelt super smart och super bra! klicka och gör en god gärning varje dag.

save big cats
save rainforest
help children in need
cure breast cancer
help pets in need
save baby seals
save our oceans
give a rescued primate food
stop global warming
stop violence against women
protect threatened wolves

Kommentarer
j säger:

SV:Okej! Kollar i skolkatalogen :)

2009-11-06 | 11:01:44
Bloggadress: http://livetomjosefine.blogg.se/
- Alexandra! säger:

Jag håller verkligen med dig om det du skriver! Det är roligast med bloggar som sticker ut och där bloggaren verkligen är sig själv och faktiskt vågar.



Jag tycker om din blogg jättemycket! För mig behöver bloggarna jag läser uppdatera flera gånger per dag. Jag kikar in på den bloggarna jag läser varje dag, sen om dem inte uppdaterat sen senast så gör inte det mig något. :)



sv: Glassbåtar är mums mums! :D



Jag hoppas du får en bra helg du med! Mina planer är bio idag med Alexander och kryssning på söndag (dock gillar jag inte alls miljön och "livet" på kryssningar men en kompis fyller år och jag blev bjuden så jag tackar absolut inte nej till att fira en vän). Alkoholen håller jag mig borta ifrån, för jag gillar det inte. :)



Du då, har du några planer?

2009-11-06 | 11:03:07
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
M A L I N säger:

såna donationer är kanonbra1

2009-11-06 | 11:40:35
Bloggadress: http://nilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback